مشکلات رایج بعد از عمل بینی
نوشته شده توسط : نسرین معین

معمولا همیشه هنگامی که در مورد جراحی بینی در مشهد یا دیگر شهرها صحبت می شود، بیشتر در مورد جزئیات عمل بینی گوشتی یا استخوانی، مراقبت های بعد از عمل ، مشکلات چراحی بینی و… صحبت می شود و در کمتر مواقعی در مورد اثرات روانی که جراحی بینی بر روی بیمار می گذارد، صحبت می شود. اگر قصد عمل بینی خود را دارید، به شما توصیه می کنیم که این مقاله را بصورت کامل مطالعه کنید چرا که در این مقاله ما در مورد اثرات روانی که جراحی بینی ممکن است بر روی شما بگذارد، صحبت می کنیم.

شاید ترسیده باشید که این اثرات روانی منفی باشند، اما حقیقت این است که جراحی بینی در مشهد یا دیگر شهرها اثرات مثبت روانی زیادی بر روی بیمار می گذارند به طوری که بیش از ۹۷ درصد از بیماران از عمل بینی خود راضی بوده اند و گفته اند اگر برگردند، دوباره همین کار را انجام می دهئد! در ادامه هر یک از این اثرات را دونه به دونه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

افزایش میزان عزت نفس و اعتماد به نفس در بیمار

افزایش میزان عزت نفس و اعتماد به نفس در بیمار

با توجه به این که ظاهر افراد نسبت به گذشته زیباتر می شود، بیماران احساس خیلی بهتری نسبت به خود پیدا می کنند. این احساس به مرور باعث افزایش میزان اعتماد به نفس و عزت نفس می شود. احتمالا شما هم زیاد شنیده اید که کلید اصلی موفقیت اعتماد به نفس است!

بهبود نگاه اجتماع به فرد

جامعه ما توجه بسیار زیادی بر روی ظاهر افراد دارد و اکثر قضاوت هایی که در جامعه اتفاق می افتد با توجه به میزان زیبایی و جذابیت ظاهر یک فرد است. اگر تا بحال نگاه های خوبی از سمت افراد به شما نمی شده است و اعتماد به نفس خود را از دست  داده اید باید این خبر خوب را به شما بدهیم که بعد از عمل جراحی بینی در مشهد یا هر شهر دیگری که هستید، دیگر اوضاع مانند گذشته نخواهد بود و نگاه جامعه به شما با قبل تفاوت پیدا خواهد کرد.

طبق آمار های رسمی موجود تعداد کسانی که در میانسالی به عمل بینی دست می زندند از تعداد کسانی که در جوانی یعنی سن ۲۰ تا ۳۰ سالگی این کار را انجام می دهند، بیشتر است اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که جوانان زیادی هستند که به خاطر ظاهر خود خجالت می کشند و دست به فعالیت های مختلف نمی زنند.

اگر به دنبال یک حس بهتر در درون خود هستید و می خواهید زیباتر به نظر برسید، جراحی بینی یکی از راه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

پیشرفت های کاری

حقیقت این است که در محل کار نباید افراد را بر اساس ظاهر و زیبایی شان مورد قضاوت قرار داد اما ما در جامعه ای زندگی می کنیم که زیبایی و ظاهر خوب در آن حرف اول را می زند! معمولا افرادی که دست به جراحی بینی خود می زنند، با افزایش اعتماد به نفس روبرو می شوند که در بالاتر هم در مورد آن کمی صحبت کردیم.

اعتماد به نفس و افزایش زیبایی باعث می شود که بیمار مراتب پیشرفت کاری را با سرعت بیشتری طی کند.

خودتان به انجام این کار تصمیم بگیرید

یکی از مشکلاتی که بیماران با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که با توجه به فشارهای خانواده، دوستان و یا … دست به جراحی بینی خود می زنند در حالی که خودشان دوست ندارند این کار را انجام بدهند. در حقیقت این بدترین اقدامی است که در این زمینه می توانید، انجام دهید. بهتر است که قبل از انجام جراحی بینی در مشهد یا هر شهری که در آن حضور دارید، با خودتان رو راست باشید.

در جراحی بینی معمولا هیچ راه برگشتی جز جراحی دوباره وجود ندارد که در بیشتر مواقع دوباره بینی مانند روز اول خودش نمی شود! شما باید با بینی و ظاهر جدیدتان کنار بیایید و آن را به عنوان یک تغییر در زندگی تان بپذیرید.

اگر می خواهید که جراحی بینی شما به بهترین صورت انجام شود، بهتر است که خودتان تمام مسئولیت های لازم در این زمینه را قبول کنید و با میل خود این کار را انجام دهید.

خطرات جراحی بینی در مشهد

خطرات جراحی بینی در مشهد

اگر تصمیم به جراحی بینی گرفته اید، بهتر است از عوارض، خطرات و  مشکلات چراحی بینی احتمالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، مطلع شوید! این کار به شما کمک می کند که با دید بازتری به تصمیم گیری بپردازید. در ادامه عوارض جراحی بینی های گوشتی و استخوانی می پردازیم.

عوارض جراحی بینی استخوانی

یکی از عوارضی که پس از جراحی بینی های استخوانی در مشهد یا دیگر شهرها ممکن است بوجود بیاید، تورم بینی تا حتی یک سال پس از عمل جراحی است! البته این موضوع را باید بگوییم که این موضوع برای بینی های گوشتی بسیار بیشتر است که در بخش مربوط به آن ها در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

از دیگر عوارض جراحی بینی استخوانی می تواند تنگی نفس و مشکلات تنفسی باشد. البته این مشکل با کمک گرفتن از یک جراح بینی متخصص در ابتدا قابل حل است. شما باید عمل خود را به یک جراح بینی حرفه ای بسپارید. جراح بینی حرفه ای با استفاده از تجربه و مهارتی که دارد از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: مشکلات رایج بعد از عمل بینی





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: